Ara

4 Şubat 2013 Pazartesi

Bir Pazar sonu daha...

Pazar günü deyince aklıma gelen, normalden daha geç kalkılan, diğer günlere nazaran daha özenli sofraları özellikle pattes kızartması olan, baba evde olduğu için yapmak istediklerimizin listesini içeren soruların havada uçuştuğu, bazen olumlu verilen cevaplara uçulduğu bazense tamamen hayal kırıklığı olan...
Bugünde tam anlamıyla böyle başladı sevgili dikişseverler.


Kahvemi içtim ve sadece ayakkabı araştırdım bugün bizim sayfa için aaa yok unutuyodum bir tanede minik yelek kestim bir arkadaşımın bebeği için, çok tatlı beyaz kürklü. Yarım şeyler çoğaldı hepsini tamamlamam gerekk.Sizinle paylaşmam gerekk :) Bir kaç tatlı fotoğraf buldum onları paylaşıyım en iyisi.





















Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tık tık pıt